Vilken flopp!!!

Faaaan, nu sitter jag här och jagar praktikplats igen, det är ju så lätt menar jag.
Hur kan ett så stort sjukhus som US i Linköping neka till gratis arbetskraft????
Det kommer jag aldrig förstå.
Vad som hände med praktikplatsen i Eskilstuna tänker jag inte gå in på, hela situationen är absurd.
Jag har ringt 5 vårdcentraler idag....5st och INGEN hade tid eller plats för en elev!! Helt sjukt. Känner mig kapad vid fotknölarna.

Jajja, jag har 20 platser kvar att få svar ifrån så nån jävel borde säga ja!
Just nu tycker jag inte alls om min utbildning =@



//Jojjo





Kommentarer
Postat av: Carina

Hej



Har du hittat någon ny praktik??



/ C

2009-04-18 @ 21:51:00
Postat av: Joanna

Hej Carina!



Idag slutade mitt sökande efter praktikplats.

Fasiken vad svårt det var, men nu har jag en =D



Må så gott!



//Jojjo

2009-04-20 @ 14:29:52
URL: http://antibloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0