Glömde

Redovisade ju min folder i ÖSD, glömde ju nämna det =) Jag var ju inte helnöjd med resultatet men det funkade och min lärare Ingrid i medicinsk dokumentation sa: Jag köper den! (idéen alltså, inte köpa foldern)

Min IT-lärare sa att han var tvungen att be om ursäkt då han trodde att foldern jag mailade honom först var ett skämt. Vilket var ganska kul att höra. Jag med flera skrattade.

Men nu är det gjort, nu ska det fixas med det stora projektarbetet som ska redovisas i december. Jag har toksvårt att komma igång. Men va faan...det kommer =)

Lägger ut foldern här, så ni andra kan se. What the fuss is all about...hee hee!!

Det gick inte att lägga ut hela, får försöka någon annan dag.


Framsidan

Ain´t life grand????


Idéen med foldern är att det ska vara lite roligare att sitta i ett väntrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0