Hallå!

Har fått veta att denna sida ska vara som en dagbok för det gigantiska projektarbete som jag ska komponera ihop innan min studietid är över.

Jag säger bara HJÄÄÄÄLP!!!

Vad i h****** ska jag skriva om då?? Jag har ingen som helst idé. Man ska till och med göra en folder på idén och upplägget, JESUS!!

Fick några tips av mina nära och kära
Mamma sa: Teenage ninja turtles!
Min man sa: Katter, det gilar ju du!
Min syster sa: Skriv om alla jävla läkare som gör onödiga undersökningar.

Hmm, tack kära familjen för alla jättebra förslag *ironisk*.
Detta hjälpte ju sååå mycket :S

Det kanske kommer.

Godkväll!!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Jag är också A RH-. Bra att veta om jag behöver mera blod någongång.

2009-02-09 @ 14:02:12
URL: http://www.zitapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0