Har jag kommit på det??

En tanke slog mig idag när jag funderade på min morfar som var dement.
Han var alltid ung till sinnet och sprallig som en liten pojke. Då kom jag på sjukdomen Progeri, som inte är jättevanlig men den finns där.
Jag tror att det är 1 barn på 8 miljoner som drabbas och det innebär att kroppen åldras i förtid. Barnen som inte blir mer än 12-15 år ser ut som små tanter och farbröder. Verkligen jättehemsk, men intressant hur det kommer sig att en kropp kan bli så.

Nu tror jag alltså att jag kommit på vad mitt projekt ska handla om!! =)
Ska bara spåna lite mer på idé skissen och hur jag ska lägga upp arbetet.

WOHOOO!! Fredagen är räddad!

Piss och kräm/ Jojjo

Kommentarer
Postat av: Charlotte Allmo

Åh, fasiken vad skönt att ha det klart!! Bra ämne i dessa benjamin Button-tider dessutom ;)

2009-02-13 @ 21:12:33
URL: http://shimmercheeks.blogg.se/
Postat av: Carola

gumman!! kommer du ihåg vad vi garva på stigis... vi får inte glömma det..ELLER varandra!!!

du finns i mitt hjärta..HOPPAS du vet det!

du e snäll som få

puss gumman

2009-02-24 @ 10:02:16
URL: http://www.missykritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0