Ödet

Nu har mamma fått operationstid, nästa helg ska hon läggas in och jag ska vara med hela tiden. Vi pratade länge i förrgår. Tydligen så har onkologläkaren sagt att de ska öppna henne lodrätt, det är hon orolig för. Jag kan inte tänka mig att man öppnar så, kejsarsnitt är ju vågrätt. Hon hade masor av frågor om medicinering och allt möjligt och jag svarade så gott jag kunde.
Det är svårt för mig att vara stöttande och stark när det brukar vara mamma som är stark och stöttar mig =)
När hon gråter får jag bita mig i läppen för att inte gråta själv. Fast det gör jag ju, men inte när hon hör. Ja, jag försöker se det positivt och hoppas på det bästa.....men.....faaaan vad svårt. Man vet ju inget, inte ens läkarna vet.
Läskigt att allt vilar åt ödet.

Ta hand om er//Jojjo


Kommentarer
Postat av: CAROLA

hej du vet var ja finns om du behver nån o pratat med...puss o kram

2009-07-13 @ 08:12:23
URL: http://missykritz.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hej! Roligt att läsa din blogg, tråkigt med det som hänt din mamma. Jag vet också hur det är, att man mår skit men... som "sommarjobbskompis" så finns jag här om du behöver prata av dig när ingen annan kanske hinner. Kramizar!

2009-07-21 @ 11:26:01
Postat av: Anonym

Tack vad du e gullig =)Kramiz

2009-07-23 @ 11:27:44
Postat av: Carina Jensen

Halloj. Har också haft en förjävlig sommar kan man lugnt säga. Men... jag tycker fruktansvärt synd om dig och din mamma.kramar

2009-08-02 @ 16:34:56
Postat av: CAROLA

hohohoho gumman..ska vi ta oss ett glas el 2 imorrn fredag 7/8

ja e ensam.. hos mej el dej? Hoppas du kan!!

puss hör av dej..

2009-08-06 @ 15:54:59
URL: http://http://missykritz.blogspot.com/
Postat av: Elizabeta

Hoppas hon mår bättre men få henne att sluta röka iaf:-)

HA det bra :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0