Hjärnan går i ultrarapid!!

Hej hej!

Här sitter man ännu en sömnlös natt och funderar. Egentligen kunde jag inte sova för att jag har träningsvärk i vaderna och i TUNGAN!!
Hur faaaan kan man ha träningsvärk i tungan??? Jobbigt är det i alla fall och nääää jag har inte hånglat!

Det är pinsamt att säga men jag dansade i 40 minuter igår och sjög samtidigt, ingen paus och det var ju inga ballader direkt. Bland annat var det Dj Mendez med I´m gonna give you a like with my razortounge =D
Det är ju tur att jag inte måste prata med någon...hahahaha!

Angående projektarbetet så går det framåt, men sakta. Efter en låååång tids sjukdom har jag märkt att hjärnan inte jobbar lika snabbt som tidigare och allt jag tänker och gör går i ultrarapid.
Jag kan fråga min pluggpolare Lola samma sak flera gånger, jag får till och med fråga henne vilka uppgifter jag skickat in hahahaha!
Ibland känner man sig som en hönshjärna! Min folder är snart klar i alla fall, ska bara greja lite mer på den. Ja, för jag har ju inte raderat och skrivit dit flera gånger...nääääääää inte alls =)

Måste koka kaffe å jag blir lite snabbare =D

Fridens!
//Jojjo


Dom kallar mig Einstein!


Kommentarer
Postat av: Lola

Haha, träningsvärk i tungan - det var något nytt!! :D kraaaam

2009-03-20 @ 09:33:49
URL: http://lolasix.se
Postat av: Kusinen vem annars!!!

Snygga bilder, liknar prince på pricken, hoppas du hade en super kul dag med mycket pompa och stå. Jag önskar er all lyck til med flytten, även fast jag tycker det är tråkigt

2009-04-04 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0