Städhelg!

Heeeej!

Min folder blev totalsågad, min lärare hade minst 10 frågor som jag tyckte redan var uppenbart men näähäää, så nu är det bara att göra om göra rätt.
Projektplanen har jag inte börjat med för att jag har haft så sjukt mycket att göra. Som tur är lämnade våran Medicinsk-dokumentation-lärare ett meddelande i fredags att vi kunde skjuta på tre uppgfter tills augusti istället, ååååååhhhhhhhhh vad jag blev glad och lättad. Vore hon inte så långt borta skulle hon få en puss =)

Helgen blev i alla fall lättare efter det beskedet.
Det blev en helg med att slänga så mycket saker att de knappt är något kvar. Jag brukar vara så att jag har svårt att slänga för jag tror alltid att jag kan ha nytta av det senare, men faaaan vad mycket skit man samlar på sig. Men nu har jag gort rent hus i alla fall.
Det blir flytt till mindre i juni så då vill man inte släpa på för mycket, plus att det blir svårt att klämma in möbler och bråte från en stoooor 4:a till en 2:a. Jajja sånt  livet!

Snart bär det iväg till Eskilstuna för 7 veckors praktik på Mälarsjukhusets Akutmottagning. Det ska bli kul som fan men lite jobbigt ändå. Ska nämligen bo hemma hos min mamma under denna tid och vem vill (kind of) flytta hem till mamma igen när man är 30 bast?? =s
Jag älskar min mamma MEN man kan nog bli lite lätt galen på henne. Fast hon är jättesnäll!!


Nu ska nattbestyren göras och sen ska jag nanna kudde =)

//Jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0