Wohoo vilken helg!!

Hej!                                    

Mina två bästa vänner från gymnasiet fyller 30 och i helgen var det maskerad.
Festen blev ganska lyckad, Alla såg vem jag var, yeeeeeyyh! =). På 3 timmar fövandlades jag från mig själv till Prince, fast morsan tyckte att jag såg ut som George Michael...HAHAHA!

Sista 20 minuterna innan taxin kom slängde jag på mig bruna linser och skägget.
Det var inte jättemånga som var utklädda men en del orginal fanns det, en hippie såklart och min favorit Drak-Ulla =).
Första timmarna var lugna men sen brakade de loss när Prince gick upp på scenen. Var nog inte hemma förrän halv 3.
Dagen efter var seg men inte allför ångestframkallande.
Det blev en fet burgare på MAX och kvällen gick ut på att ligga så stilla som möjligt i soffan. Med cola och munkar såklart.

När jag fyller blir det också maskerad men när, var och hur återkommer jag med.


Födelsedagsbarnen


Prince


Lenny Kravitz


Ett hippie


Drak-Ulla


En liten Prinsess-kung



Fridens

//Jojjo

Kommentarer
Postat av: Lola

Hahahaha, åh det blev ju PERFEKT!!! :D :D Mer bilder på dig!! Vill se! :)

KRÄM

2009-03-10 @ 08:22:42
URL: http://lolasix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0