Tolka det hur f*n du vill eller låt bli att läsa!!!!!

Jag bara måste skriva en liten rad eftersom vissa av dem jag känner missuppfattat mitt förra inlägg.

När man sitter och funderar på vad man ska skriva så blir det oftast det som faller en in. Jag har väldigt svårt att säga till mina vänner att jag tycker om dem eller älskar dem. Just därför har jag skrivit mycket om mina vänner, då jag tycker att det är lättare att skriva än att säga rakt ut. Brukar inte vara blyg, men nu blev det såhär.

En nära vän till mig blev allvarligt sjuk för ett tag sedan och jag blev väldigt rädd och ledsen att hon skulle dö!!!!
Det talade jag om för henne, men jag säger inte tillsäckligt ofta att jag älskar henne. Man gör väl inte det helt enkelt!

Nu betyder ju inte detta att jag inte bryr mig om alla andra, min man, syskon eller mamma med mera.
Jag bara kände att det var det jag behövde få ur mig när jag skrev mitt förra inlägg.
De som riktigt känner mig vet hur jag fungerar. Jag har mycket kärlek och omtanke att ge, men naturligtvis går min familj före allt annat.
Varje dag säger jag till min man att jag älskar honom. Men det gör jag till exempel inte till min mamma.

Det värsta jag vet är att bli tagen för givet eller falskt anklagad! Så SNÄLLA DU/NI som har svårt att tro att jag bryr mig, TÄNK OM!!!

Om du mot förmodan inte förstår mig eller kan ta det jag skriver om på MIN BLOGG, där NÅGRA av mina tankar återspeglas. LÄS INTE DÅ!!!!! 

//Jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0