Man blir fan mörkrädd!!

Jag måsta bara skriva av mig. Av förklarliga skäl har jag inte tänkt så mycket på detta. Har haft mycket i huvudet om jobb, sommarjobb, min mans jobb, semester, student, landstället och mycket mer. Även om man försöker att inte tänka på det gör man det ändå. Vare sig jag vill eller inte =(.

Det är VÄLDIGT trötttsamt med människor som tycker att de ska komma med råd som att: tänk inte på det, gå ut och plocka blommor, ta en promenad, läs en bok, hitta en hobby och bla bla bla.
Tro mig, jag har försökt stänga av hjärnan, men DET GÅR INTE!!


Men idag slog verklighetens slägga mig i ansiktet igen! Ligger säkert mycket i att man själv vill ha barn, men att det tar längre tid än man trott. Så här är det:

Jag har en underbar vän, vi kan kalla henne Anna. Anna var förlovad med Jocke för ungefär 7 år sedan och tillsammans fick de den goaste och härligaste (Filip) unge man kan tänka sig. Tyvärr höll det inte och båda träffade en ny partner. De nya partnerna hade 2 barn själva. Anna fick med sin nya partner en dotter och Jocke fick en son med sin. Allt frid och fröjd. Så är det ju idag och inget konstigt med det. Filip har i detta läge 1halvbror, 1halvsyster och 4 styvsyskon.


Jockes förhållande sprack och han blev ensamstående pappa. Han hade det inte lätt men klarade det ganska bra trots strul. All heder åt en ensamstående pappa!!
För mindre än 1 år sedan träffade Jocke en ny tjej, MYCKET yngre tjej. Jocke är 34 år och tjejen 22 år. För 3 månader sedan förlovade de sig, för några veckor sedan köpte och flyttade de in i ett hus och nu ska de ha barn.

JAMEN GRATTIS!!! GUD VAD KUL FÖR ER........NOT!

MEN HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Är han helt dum i huvudet? Är hon dum i huvudet? Vad i helvete tänker han med?? Det är som en jävla bonnhåle-såpa där folk knullar runt till höger och vänster och inte alls vet vad preventivmedel innebär. För att inte tala om Filip, hur många syskon har han nu då?

Jag är så jävla upprörd och blir fan mörkrädd av den ointelligents som uppvisas. Jag brukar inte vara fördomsfull och döma folk innan jag känner dem, men i det här fallet kan jag inget annat.


Jag är helt illamående! USCH vad jag vill radera dessa människorna i mitt minne! Ja inte Anna förstås....äh ni kanske fattar. 

Som Carola skulle säga, Sayonara Fuckers!!


Kommentarer
Postat av: Carola

pluttkorv!!!

ja tror inte fok fattar bättre het enkelt... se dem som fool och skit i dem...kram

2010-04-22 @ 06:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0