Tänk glass i stora lass!

Hej hopp!

Fick aldrig något positivt besked i onsdags, men skitsamma. I dag har jag inte tid att tänka på fler tråkigheter.
Har massor att göra idag. Jag ska städa...ser ut som kriget här. Ska ut och springa idag igen, måste plugga mer teori och sen ska jag förbereda maten inför vår middag i morgon.
 
Mannen har beställt fläskytterfilé med hasselbackspotatis och, jag citerar: en god sås till. Ha ha ha =D
För mig blir det kyckling och avokadosallad och bönsalsa....mmmmm. Jag saknar faktiskt inte potatis och pasta eller ris. går alldeles utmärkt att äta annat.
Jag har väl anpassat mig eftersom jag inte ätit varken gris- eller nötkött på 11 år. Säger ju inte att det är ogott med det, men magen pallar inte. Så enkelt är det!

I helgen blir det även glass, massa massa massa massa massa glass. Jag ska bada i glass, svulla i glass hii hiii =D
Min svärmor säger att allt blir bra med glass och då måste det ju vara så.

Nej nu måste jag ta reda på en kattspya i soffan, de e en ouedii hårboll från Charlie!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0