Fort fort fort..

Går det minsann. Känner mig som en fartrand på väggen. Det har hänt sååå mycket och gått så fort att jag inte vet vart jag ska börja.

Efter vårens skitproblem blev det långa promenader i skogen. Jag ville till gymmet men min läkare sa nej! Nu har jag äntligen kunnat börja på gymmet igen. DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA! Men jag får ta det lugnt. Inte springa eller hoppa.
Fick en skitsnygg munkjacka av min make som lite pepp. Hade kollat in den länge, en grön Puma hoodie....så jäkla snygg!!

Idag var jag hypernervös inför mitt läkarbesök men det gick bra, trots att sköterskan dödade min arm. Har ett stort lila hematom. Jag säger bara TOLV :D
Det känns så mycket annorlunda nu, jag både tänker och känner annorlunda. Nu vet jag att det går. Det är jag helt övertygad om. Måste bara vänta liiite till. Sen så….vill jag filma hela tuttibaletti ha ha.

Har förresten bara en vecka kvar att jobba på Neurokirurgen, sen är jag arbetslös igen. Men jag har sökt ett toppenjobb som jag hoppas på. Håll tummarna för mig.
Annars har jag bestämt mig för att bli cykelfanatiker ha ha.

Nej, sitter fan kvar på jobbet…måste hem..tröööött….gymma nu :)

Krambanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0