Upptäcksfärd!

Man ser så roliga saker när man går på promenad =) Det första jag såg var korren och sen poppade det bara upp en massa djur på vägen. Tror aldrig att jag sett en gräshoppa live förut.


Sötaste larven

Fårskallar




Jag har börjat lite smått med promenader igen, får inte anstränga mig sa läkaren i måndags. I onsdags fick jag åka rullstol inne på ICA. Fy faaan vad illa behandlad man blir som sittandes i arselhöjd på alla andra. Tycker verkligen synd om de som har rullstolen som sina ben =(

I tisdags var det vår bröllopsdag. I hela 5 år har vi varit gifta och det var en mysig dag. På lördag ska vi ut och käka, vart vet jag inte än...men jag har ett toppenställe på lut.


Ängel står det =)


Nu ska jag baka en mjuk pepparkaka, sen kommer mannen hem och då ska vi upptäcka mer...djur..på väg.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0