Faan taa Luciiiiaaaaa..

Jajjemen, idag e det Lucia. Inte för att det skulle vara någon skillnad direkt. Jag är tröttmössa idag. Har jobbat hela helgen och det tar på krafterna. Det är ett sånt tempo på akuten att jag pratar i high speed när jag kommer hem. Det är jättekul och jag lär mig mycket men jag blir lite frustrerad. Jag vill kunna NU och när min hjärna går i ultrarapid jämfört med de andra känns det pinsamt. Man får ju fråga mycket och en del är ju gulliga som hjälper, en del inte!
Jag har redan stött på tacksamma och inte så tacksamma patienter...sånt e livet och det är bara att låta det rinna av, men nu såhär i början kan jag inte stänga av när jag går hem. Tänker hela tiden på vad som händer, vad jag lärt mig och så. Men det är väl så i början.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen lalla iväg i snökylan! HÄRLIGT!!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0