Fredag igen!

Tiden bara springer iväg. På måndag börjar jag jobba. Det kommer bara säga svossch så är sommarjobbet över också =D
Sen ÄNTLIGEN till hösten!

Nu i helgen blir det toppnoch! Massa mysiga saker och det börjar egentligen redan ikväll....fast ändå inte ha ha =P
Det kommer bli såååå bra!!!

I går var jag på stan och åt glass med Anna och Axel. Det var jättekul. Trodde ett tag att Axel kallade mig för mormor, fast han sa blomma...men väldigt otydligt ha ha ha =D. Kallade mig för nanina sen.
Han har blivit väldigt stor och jag fick för mig att han fyller 3 år, men 2 år är det bara.
GASS, GASS, GAAASS vrålade han och när han fick det vrålade han MER, MER, MEEEER så himla söt.

Övningskörde igår med, det gick jättebra. Nu ska jag snart börja på bilskola hi hii. Köpte även utstyrsel till studenten vi ska på nästa helg. Det kommer bli skitsnyggt och jag blev riktigt nöjd.

Neheej, nu måste jag rusa, har massor att göra inför kvällen och helgen.

Mjau!

Klänningen jag ska ha.....
....ja med en massa tillbehör förstås =)


Axel såg pippi överallt, hur kan man ju undra när ingen annan gjorde det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0