Hallååååååå!!

Så himla fint väder i dag! Men jag måste jobba TYPISKT!!! =D
Igår körde jag bil och det gick kanoners kaniner. I juli ska jag ta 2 test lektioner för att se hur mycket jag kan tänkas behöva köra. SPÄNNANDE!!

Lunchade med kollegorna på Belvederen igår och det var så gött! Senare ska vi ha picknick i trädgårdsföreningen, men jag vet inte riktigt när.

Vägde mig i morse, på vågen står det still just nu, men ytterligare 1 cm har det minskat på mina mätställen ha ha ha. Märks på kläderna också, sitter som potatissäckar =P

Nehej, nu ska vi ut på promenad igen. Måste jobba av den jordnötssmörs-kola-kakdegs-choklad-glassen jag åt på fikat idag.....fast jag var värd den kan jag lova.


Don´t worry be happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0