Schhhhhhääääääääää

Jag är helt slut! Känner mig som en sommarjobbare som bara är 15 år. Vilket jävla tjat. Jag blir kollad heeeela tiden och jag är så jäkla trött på det. Jag är faktiskt vuxen och kan ta mitt eget ansvar. Jag är inte på jobbet för att hjälpa till. Jag är anställd som jämnlike för faaaan.

Var så arg idag att jag blev illröd i ansiktet. Jag blir inta behandlad med respekt. Ogillar starkt människor som har kontrollbehov utöver det normala. Hjälper inte att säga ifrån....tydligen.
Har sagt ifrån vänligt men bestämt. Men nu skiter jag i det!!!

Igår gick jag och mannen en 3 timmars promenad och rensade tankarna. Det var skönt. Nu i helgen ska vi bara softa. På måndag tänker jag stänga av öronen.

Kämpar!!!

Mjau på er!!


Schhhhhhäääääääää

Kommentarer
Postat av: carola

hörrö pärta bit ifrån bare, du vet att du kan!

2010-06-19 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0