Veckan som gått....

Ja vart tog den vägen??? Fort gick det och trött som ett as varje dag. Inte van vid att jobba. Varje kväll efter promenaden satt jag med ett halvt öga uppe HA HA HA. Mycket strul på jobbet, men jag slog näven i bordet och sa ifrån. Kändes så jävla skönt!! Var stressad hela veckan för det.

Igår var vi på student. Det var sååå roligt. Gud vad vi skrattade. Det var på samma skola som jag gick så jag fick duktigt med flash back =D
Regnade som fan, man blev plaskblöt! Hann springa hem till mamma en snabbis, hon hade världens afrokrull till hår. HA HA HA.
MYCKET bra musik på alla lastbilar. Mattias lilla gubben som jag är ingift moster åt var så fin och man blev helt tårögd. Minns när han var liten, räckte mig till magen och frågade med pipig röst om det fanns god glass i Linköping HA HA HA. Nu är han längre än mig och har världens basröst.
Han blev nöjd med presenten och visade sin kärlek till sin morbror...det var så gullligt. Synd att man inte träffar honom och hans 2 år äldre bror Daniel oftare. Kom hem sent men det gjorde inget.

Idag har jag gjort något så ovanligt som att ta det lugnt. Det måste man ibland. Nu blir det snart lite filmmys innan en ny hård vecka på jobbet.

Mini-jag och STORA grabbarna!


Lilla morbror i mitten =P



Så blev klänningen på


Så blev håret, rätt nöjd med det. Fast detta var på vägen hem och inte
alls lika snygg som det var när det var nygjort =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0