Gomöra!!

Solen skiner och hoppet är på väg tillbaka. Tyvärr ändrades plusgraderna ute till minus ganska snabbt, men jag tror att våren är närmare än vi tror =)

Igår skulle jag gått på massage och ögonfransfärgning men jag var sååååå trött. Medicinen jag tar just nu totalnockar mig. Nu är det bara en vecka kvar till besöket till RMC, får se vad de säger.

Sitter och gluttar på Vakna med the voice. SMS-boken Vakna eller Dö har kommit nu och det var så snygg framsida. Klockren!!!

Denna vecka har jag ett lite större projekt att ta mig an. Vi skulle köpa nya hyllor till sovrummet på IKEA. Det fanns i tre färger, furu, svart och röd. Ingen färg vi tyckte om så vi bestämde oss för att köpa två i furu och betsa dem vita.
Jag blev skitglad när jag hittade en i fyndet i torsdags när jag gick på IKANO med Anna.
Var så exalterad att jag glömde köpa kattmat. Det ordnade sig sen =P

Såååå i lördags när vi åkte till IKEA för att köpa hylla nr 2 fick man en känga (som alltid på IKEA) HYLLHELVETET SKULLE JU UTGÅ!!!!!!!!

Det fanns röda kvar.....mmm jättebra! Så nu måste jag slipa som faaaan, grundmåla och sen måla hyllorna. Lite jobbigt fast nu har jag något att sätta tänderna i ett tag.

Förresten, min handläggare på arbetsförmedlingen har gott upp i rök. Jag har mailat tanten 2 ggr utan svar.....jajja jag har gjort mitt denna månad i alla fall.

Nehe...nu ska jag gå och köpa tejp så jag kan plasta in köket och börja slipa!!

Fridens!

P.s Shoppade loss  torsdags och i lördags hade mannen spenderarbrallorna på, säger bara...ooooh shit!! =D D.s

Kommentarer
Postat av: Carola

såg ditt mess alldeles för sent...

en annan gång pullan!

2010-03-02 @ 19:39:53
Postat av: Christine

Hejsan! Jag tänkte bara säga att om du/ni har du tänkt att skaffa en biljett till världens bästa festival (Hultsfredsfestivalen) så använd gärna min kompisreferens - 570337094 (under välj Promotion). Det hade varit jättesnällt! Det betyder att ni kan få det lite billigare och att jag får lite förmåner :) Tack!

2010-03-02 @ 19:56:29
Postat av: desiree !

hejsan!

jättegullig blogg, kikar du in på min? <3

2010-03-02 @ 20:19:12
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Härligt med massage! :D

2010-03-02 @ 20:20:16
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Carola: Gör inget, jag hade ju bara hunnit med 10 min ändå =)



Christine: Skulle jag gjort om jag var intresserad av Hultrfredsfestivalen, men tyvärr inte.



Cecile: Kunde tyvärr inte gå, men snart =)

2010-03-03 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0