I went down memory lane....å kände mig som 12 år igen =D

I morse när jag tittade på Rachel Ray så hade hon besök av mina gamla idoler, NEW KIDS ON THE BLOCK!!!!!!!
Jag var tvungen att ta bilder som jag sedan skickade iväg till min gamla polare Malle som var lika fånigt galna i dem som jag.
Det visade sig att hon låg hemma och tittade på samma sak.....ha ha ha!
Kändes konstigt att se dem efter 18 år men alla såg ut som det gjorde då förutom en av dem. Ja de e klart de såg äldre ut men min favorit, Jordan var lika snygg som jag mindes.....aaahhhh att få vara 12 igen =D


Min favorit =)


Donnie, Danny och Jordan


Donnie, Danny, Jordan, Jonathan och Joey


FÖRRESTEN......glömde ju berätta att jag på min resa i december stötte på en annan idol till mig. Peter Siepen.
Jag gick fram och frågade och jag fick ta en bild på honom, han stod med en macka i munnen men sa:Självklart! Vill du vara med på bilden? Men jag sa nej, nöjde mig med en bild på honom hi hiiiiiii =D

Min idol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0