Lycka!

Just nu besitter jag ett lyckorus jag inte kan förklara. För gudarna ska veta att det inte varit lätt och det är ju långtifrån slut känner jag. Kanske är det solen eller så har jag bara en bra dag.

Förra måndagen var de upp tidigt. Jag var tok-nervös, men allt gick jättebra. Det gjorde ont, men det var det värt =)
Var helt slut på kvällen och somnade i soffan.

Onsdagen den 24/3 var nog den häftigaste dagen i mitt liv (so far). Man kan prata om att göra saker så som hoppa fallskärm, bungyjump, klättra upp på Mount Everest osv. Det är ju sånt man läser om och blir imponerad av. Men det vi gjorde i onsdags är häftigare än alla de sakerna tillsammans och känslan går inte att beskriva. Mer än så kan jag inte skriva.

Just nu segar sig tiden fram, dagarna går lååååååååångsamt och jag är ju inte känd för att ha tålamod att vänta. Men det är exakt det jag får göra nu, vänta!

Jag har ju inte gjort klart de hyllor vi köpte för några veckor sedan. Det ska jag göra idag har jag bestämt mig för. De lär ta lite tid =)

Tala om för någon att den personen gör dig glad!

//Jojjo

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Du gör mig glad! :)

2010-04-01 @ 11:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0