Nu är det fan så nära att man kan nosa det i häcken!!

Hej hopp!

Var hos läkaren idag igen och det är så bra som det bara kan bli! Min kropp är såååååå duktig!! =D KrilleBanan tyckte jag var dutig som hade en hel flock av läkare runt omkring mig. Tack sötnos =)
Det var tur att han var med för i dag gjorde det riktigt ont, INTE KUL!!!
Får besked vid lunch om mitt blodprov och vad som sker sen.

Räknade ut när jag kom hem att bara på 2 månader har jag hämtat ut medicin för 11 050:-, ELVA TUSEN FEMTIO KRONOR!!!!! DE E JU HELT GALET MYCKET PENGAR!!!!
Det är ju helt sjukt vad medicin kostar! Tur att man inte måste betala allt själv.

Vore det inte för att jag var så trött så skulle jag måla nu, men promenaden till ICA tog knäcken på mig så nu lägger jag mig på soffan och nannar en stund...natt natt!

//Jojjo


P.s
Läste igår på tv att pajasarna som skriver programtablån tycker att Glamour är Tvål/Drama...ha ha ha =D vaddå tvål????
En annan gång skrev de att Smallville (ung-Superman-serie för er som inte vet) var Äventyr/Resor....hooo hooo jag dör!
Men det bästa av allt var när de skrev att Renegade (åka-motorcykel-jaga-bovar-serie) med Lorenzo Lamas(den såkallade "snyggingen" från Falcon Crest) var Erotik...kl 10 mitt på dagen!!!! Jag skrattade så jag ramlade av stolen. D.s

Kommentarer
Postat av: Nienna

Jag håller mina tummar stenhårt!!

2010-03-18 @ 16:13:19
URL: http://mittlivminabilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0