Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne!

Man blir så jäkla glad av solen. Helt sjukt glad =D Det behövdes kan jag säga.
Skulle vara hos läkaren kl 8 i morse men fick vänta 45 min på att komma in. Idag var det Fru Super-Sur-som-inte-vet-att-man-har-muskler-så-man-kan-le!!!!
Hon hade en elev med sig som jag snällt bad gå ut, hallå...så jävla kul är det inte att smälla upp benen och visa hela musen för främlingar och vet ni??? Hon hade mage å få mig att framstå som konstig. Jag kände mig väldigt liten.
Har inte jag rätt som patient att tycka till om MIN VÅRD??? Fy faaaan jag var så arg att jag välte ett tidningsställ på vägen ut!!
De ska ringa upp mig efter lunch och berätta resultatet....

Jajja, solen botade det humöret. Ringde Carola på min promenad, gumman hon har nog trott det värsta tänkbara men så var det ju inte...nääää =) Kanske blir java på fredag.
Ska träffa en jobbcoach från ManPower på fredag också, det kan bli intressant.

I kväll blir jag ensam hemma, Mannen ska spela tennis. Alla spelar tenniiiiiiiiiiiis...ha ha ha!!

Så mycket mer händer inte just nu, eventuellt fika med Maria idag på eftermiddagen...vi får se.


P.s ............precis när jag skrev detta så ringde de. Inga roliga direktiv men men är man med i leken får man leken tåla!
D.s

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0