YESSSSSSSSS!!!!!!!

Var hos läkaren i morse igen och det var helt makalöst! Det var samma läkare som förra veckan och hon skrattade och var hur trevlig som helst....jag höll på att trilla av stolen.
 
Jag fick jättebra besked också så jag studsade iväg =)
Gick till mina gamla arbetskamrater på plan 14 för att fika lite. Sen gick jag en promenad i solen, härligt!!!

Passade på att ringa min syster också, har inte pratat med henne eller mamma på jättelänge men jag har inte orkat. Jag har varit såååå sjukt trött. Går inte att beskriva denna trötthet =(
Dessutom fräste min mamma på telefonsvararen sist hon ringde, hos sa: SKA DU SVARA NÅGON GÅNG ELLER??? Sen skrek hon: JAG LÄGGER PÅ NU!!
Gamla tanten, hon tror nog att vi sitter i samma rum som telefonsvararen och lyssnar när hon pratar in ett meddelande...ha ha ha!

I kväll ska jag hem till en gammal barndomskamrat på fika, vi har bott i samma stad (vi växte upp någon annanstans) i 7 år och kanske hunnit ses 4 gånger. För några månader sedan stötte vi på varandra på stan och det visade sig att vi bott grannar i 4 månader utan att veta om det..ha ha...märkligt!

Jaaaahaaaja, hade inte så mycket mer att förtella =)

//Jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0