Bakis och skakis!

I går var de fest, jävlar i havet....hoo hoo å vad full man blev. Men det var askul. Somnade kl 4 i morse. Däremot var det inte lika kul att vakna kl 9 å fortfarande vara full =D
Törstig var jag som ett as. Kände mig som 20 igår, men 92 idag. Usch, de märks att man är äldre och inte klarar av att dricka så mycket längre.

Ska försöke vila så mycket som möjligt för jag tänkte ta en promenad senare, så min stegräknare kommer till användning.
Mitt mål är att gå minst 84 000 steg på en vecka och det har gått strålande hittills, trots att jag varit sjuk. Hade tänkt gå varje dag för resten av livet. Det mår jag bra av.
Men just nu har jag ett STORT mål och jag ska vara framme i juni-juli. Inte många som vet om det. I ärlighetens namn så skiter jag i det och det spelar ingen roll för det är bara jag och mannen som ska vara där he heee!!

Nu blir det soffläge!

Mjau 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0