Faaan så nöjd jag är!!!

Glömde väga mig i morse. Var inte helt kontaktbar ha ha. Får göra det i morgon istället. Men allt slit med motion och måltidsplan förra veckan gav resultat. Det har minskat 2 cm i midjan, 2 cm på röven och TRE cm på låren!!!! Jag firade med en apelsin och promenad i regnet ha ha ha. Såå jävla nöjd med mig själv!!!!
Var inte ens sugen på godis i helgen, åt lite glass. That´s it!!

Nästa helg blir det svårare. Vi får ju främmande på fredag och jag ska laga mat......lagar något bra =)
På lördag är vi bortbjudna på middag och de vette katten vad det blir då. Men det är skitsamma. De är jag värd. Får se om det blir utgång, Maria ville visst det.

I dag skulle jag sytt upp en massa byxor som legat på lager i flera veckor....som jag faktiskt kan ha nu =)
Men symaskinsfoten är spårlöst borta....knas!

Nu blir det mys i soffan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0