Glass och träningsvärken från helvetet!

Bra nyheter idag för maken! Jag håller mina tummar, men han borde klara det. Han kan ju för fanken charma sönder en sten =)

Igår var jag bara tvungen att äta glass. Som tidigare nämnt så hjälper det mot alla sjukdomar enligt svärmor. Det var lite tröstande men jag åt det mest för att jag fått en inflammation i gomen. Det var tokvarmt och gjorde SÅ JÄVLA ont!!!! Hade ju även träningsvärk från helvetet!!! Men i dag är det bättre och jag håller mig borta från godakerna. Tänkte visa vad jag äter just nu.


Lördagskäk, man måste inte äta MAX hamburgare ;)


Hemmagjord morotssoppa med grillad zuccini..mmmmm!


My favorite, fiskballar, bönsallad och ärtpuré...kan jag äta jämt!


Vegetariskt, laktosfri keso, bönsallad, avocado och ägg!


Ibland unnar jag mig efterrätt. Vaniljkesella med hallon...eller blåbär.




Nu ska jag straxt ut i skogen och bränna lite röv ha ha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0