How´s it hanging??

Här hänger det verkligen! Jag fryser och svettas om vartannat. Orkar göra nada.....men snart är jag tillbaka med promenixarna igen.

Köpte ju en ny stegräknare i lördags, så i söndags blev det 16485 steg i måndags 14819 steg. INTE ILLA för en arbetslös =)

Har börjat äta i mina gamla spår igen och det känns skönt. Alla de kilona jag gick ner förut gick jag upp + 2 kilo till under min jobbiga behandling. Men så fort jag känner mig bättre ska jag ta tag i skiten igen och på vågen ska det visa ner ner ner. Har ju visserligen lyckats minska 2 cm vardera på rumpa, lår och midja.....på något sätt =P

Vi införskaffade oss även ny soffklädsel i lördags som är sååååå snygg!! Tyvärr la ju Charlie världens spya i den ena soffan, bara ett dygn efter att vi satt på klädseln =S
Men kloningen verkar vara borta. Har sprutat på en ny produkt som innehåller kattens ansiktsferomoner så att de blir tjenis med soffan istället. Peppar, peppar =)

Före och efter....snyggt!!!


Mina nya pjuck =)


Börjar bli långhårig och då var detta ändå 2 månader sen.........jaa
jag vet att jag ser galen ut =P


Vad säger man? Vill bara äta upp henne så söt hon är


Mysigt i nya soffan =D


Kräk-Charlie


Sushi. En av mina luncher....gott!


Kyckling...också gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0