Knalla hit och dit!

I dag har jag knallat till US för lunch med gamla arbetskamrater, det var jättetrevligt. Tyävarr gick tiden alldeles för fort.
Sen knatade jag ner till stan för att möta Maria, vi tog en runda runt ån och sen gick vi å glodde i skyltfönstra =D
Av nya pjucken har jag fått skoskav......... aj aj aj!

Gick 18576 steg idag...woohoo! Egentligen tycker ju inte jag att det är så mycket. Det är ju sammanlagt cirka 3 timmar och andra jobbar ju 8 timmar per dag och kanske motionerar 1 timme efter sitt jobb. Jag har ju inget annat för mig liksom. Nu ska jag ju definitivt fortsatta även när jag börjat jobba. No more feeling sloppy!

Ikväll blir jag ensam igen, mannen ska spela tennis igen. Här i stan kostar det 400:- för 2 timmar, de e fan inte klokt!
Men han gör det inte så ofta och han tycker att det är så kul. Han blir som en tossig fjortis när han pratar om tennis. Han e rolig han =)

Just ja! Fick en kommentar om att byta namn på bloggen. Men till vad? Kom gärna med förslag. För Antibloggaren passar inte längre...tydligen hii hiiii =P

Mjau!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0