Superfredag!

Hoo hoo...idag är det full rulle! Dagen började med att hela familjen försov sig..baaahh!! Det gick bra ändå. Jag knatade iväg till sjuka huset idag för röntgen av tänderna. Usch, det var inte skoj men men nu kanske de kan dra ut mina kloka tänder utan att rycka sönder alla rötter =P

Det känns som om denna helg kommer att bli alldeles skitbra! Det behövs. Det har varit så mycket tråkigheter på sista tiden...som man inte kunnat styra över.
Droppen var när jag efter ett positivt besked från en enhetschef helt plötsligt fick andra direktiv. Då bröt jag ihop. Samma dag fick jag en spydig kommentar på facebook. Jag hade inte brytt mig i vanliga fall, men den dagen var jag redan så arg och ledsen att jag blev djupt sårad av den kommentaren.
Försöker glömma den nu, men den finns kvar där inne i hjärnbarken. Hade man kunnat styra kanske livet kunnat vara lite enklare, men nu är det ju aldrig det.

Ibland är mamma bra. Hon ger bra råd och hon talar inte om för mig vad jag ska göra, eller hur jag ska eller borde bete mig. Hon bara finns där.
Nu ska jag sluta lyssna på andra och bara lyssna till mitt hjärta. Måste även sluta läsa bloggar om andra som är i samma situation som mig. Trodde att det skulle hjälpa, men icke...blir bara värre. Snart börjar jag en behandling igen. Kommer göra allt annorlunda denna gång och det känns bra.

Min kusin sa några kloka ord igår, man blir lite stolt för vi är så lika ibland. Vi är precis som systrar. =) Hon har en riktigt vass tunga och förklarde vad facebook var igår. Det var så roligt att jag fick ont i magen. Det var en klockren kommentar som jag aldrig glömmer HA HA HA =D

Nej, nu måste jag förbereda middagen, gästerna kommer om några timmar.

Trevlig helg!.....det ska jag ha ;)


Sötfian Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0