Swoooooosssccchhh!!

Sa det bara i skogen igår. Jag mådde piss men drog ut i skogen ändå. Blev piggare och det bara skvätte kottar och kvistar omkring mig ha ha ha.

Stegräknare stod på 12 005 steg när jag kom hem. KANON för å vara bakis =D
Gick och tänkte på att det bara är jag själv som kan få mig att må bra. Men det är svårt, man behöver en spark i röven ibland. Säger inte att allt blir bra av det, för allt är långtifrån tipptopp. Men en bra bit på väg och just i detta nu räcker det.

Men jag undrar en sak. Är det inte "comon sense" att hålla till höger när man går eller springer? Alla gick huller om buller och en del kunde springa 3 i bredd!!!

Medans jag var borta, bytte mannen däck. Oj oj oj vad svart han var ha ha.....men himla söt!
Nu ska det sprättas med bilen också. Jag har kommit långt, blir bara så jävla arg när bilen inte gör som jag vill. Har dock bestämt att jag SKA ha körkort innan 31, trots dum bil =P

Denna vecka blir full med massa måsten. Just idag blir det rensa-städadag. Måste ta tag i en del saker som jag skulle gjort för flera veckor sedan. Har slut på ursäkter till min jobbcoach =P

Just ja i slutet av maj är jag bjuden på fest hos en go vän. Det ser jag fram emot, ska bli så kul! Den människan kan få mig att skratta. Får se upp med vinet då..........


Folk skulle ha mer fritid om det inte vore för att alla fritidsaktiviteter som tar tid!

//Per Bracken.




Kommentarer
Postat av: Carola

hehe du får byta ditt bloggnamn snart..bloggfia.. du bloggar mer än nån haha....

va händer...ja menarditt mål? va e de? (nyfiken) i en strut...

java snart,,,my place?

2010-05-10 @ 10:40:58
Postat av: Anonym

Ha ha jag kommer alltid vara anti, bloggar inte mer än dig jö hi hiii =P



Händer mycket, en del e hemligt =) men annars är det student, 60 års kalas å massa massa massa



Java snart! Ja kan när som...nästan

2010-05-10 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0