Tankar och träningsvärk =)

Träningsvärk i hela kroppen. Jo ja tackar! De e då man vet att man lever =S
Jag känner muskler jag inte ens visste existerade. Körde hårt igår, men i dag får kroppen vila.......en stund i alla fall........tills det är dags för dagliga promenaden.

Annars så är idag en sådan här dag jag skulle behöva en vän. En som som ringer och bara snackar skit. Var längesen nu. Dagarna bara susar förbi. Man har ju sitt liksom. Börjar bli lite smått less nu, har gått hemma i snart 6 månader....suck!! Andra kanske glömmer hur det är att vara arbetslös?

Men man ringer inte så mycket längre, allt sägs via mess, mail eller facebook. Tänk vad beroende man blivit av internet och sin mobil...lite skrämmande tycker jag.
Ibland känner jag att det inte skulle göra något om jag tappade mobilen =P



Älskar den här bilden på min
kompis Carola, Hon är aldrig still ;)

Kommentarer
Postat av: Carola

fiii fan va snygger ja e.. du vi måste inspektera jossans nya hem snart..

kram

kan höras imorrn..kanske?

2010-05-18 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0