Vilken helg!

Oh, jösses vilket ös. Känns verkligen att man lever ha ha ha. Men kul var det. Vi hade middag här i fredags kväll och vi alla skrattade så vi grät. Det tackar vi en viss herre för =D
I lördags gjorde vi stan, de var längesen. Tyvärr var vädret inte så kul, det gick ändå.
Kvällen avnjöts i goda vänners lag i Malmslätt. Kanon god mat och hysteriskt kul. Jag skrattade även hemma och hade fan träningsvärk i magen igår.

Blev dock lite drama med en utav tjejjerna.....men jag säger bara. Gör som du vill!!! Det är ditt liv och ingen kan leva det åt dig. Gör det som känns bäst för dig. Jag tycker inte illa om dig för det. Åk på semestern och vila upp er.....Så nu skiter vi i det!!

Nu har jag bara en vecka kvar, sen börjar jag jobba. Men än så länge känns det låååååångt borta.

Måste dricka te, är lite hes ;)

Mullenutt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0