Helt ofattbart!

I måndags (och igår) var jag på arbetsintervju. Jag var såååå nervös. Efteråt kunde jag inte ens minnas vad de frågat och vad jag sagt men det måste ha varit nöjda med svaret eftersom chefen för sekreterarna på akutkliniken ringde igår och sa att det gärna ville att jag skulle börja där!
Nej men vad roligt, vill ni det sa jag. Jag lät som ett fån och rösten gick upp i falsett men hon kuttrade lika mycket, vad roligt att du tycker det är så roligt...ha ha ha =D

Jag bara skrek när jag ringde min man och berättade. Helt otroligt galet glad är jag. Trodde aldrig att jag skulle få ett så bra jobb. Men många har stöttat och trott på mig. Största stödet har varit min bästa vän, min make. Han kom med så fina rosor igår, en för varje månad jag kämpat. ÄLSKADE!

Har fina vänner som stöttat med och jag är enormt tacksam och rörd över det, betyder mycket. TACK Loooliiiiiis =)

Så nu är jag inte längre arbetslös. Jag har ett jobb, en chef, en ljus framtid och PENGAAAAAAAAR! Jag ska börja 6 december, tidigare om en annan behöver vara sjukskriven. Då ska jag ha introduktion och lära mig hur det fungerar där. Detta är ett vikariat som sträcker sig till 31:a augusti 2011, sen får vi se vad som händer. Jag behöver inte bekymmra mig än på ett tag i all fall.

Nu ska jag njuta hela helgen. Jag håller på att bli sjuk känner jag men det gör inget för lilla JAG ska jobba på akutkliniken!






Bra inlägg!!

http://cattasbubbla.wordpress.com/2010/01/24/fet-och-stolt/

Kommentarer
Postat av: Carola

GRATTIS, R:E:S:P:E:K:T kompis :)

you gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2010-11-12 @ 20:32:10
URL: http://missykritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0