Seg vecka!

Har väntat hela veckan på att min nya chef ska ringa om jag får börja tidigare eller inte. Men icke!
För övrigt har jag gått på en detoxkur denna vecka, klarat 5 dagar, 2 kvar...phu jag är så trött på te, men jag har hållt mig, inget annat förutom det jag ska =)
Träningen har gått super förutom min onda fot som bara blir värre. Har fått en till knöl på den föregående knölen, säger bara AJ!!
Måste fixa ilägg till pjuxen snart, men jag har inte haft råd då de kostar mellan 700-2000kr =S Tror i och för sig att det är lite sent nu när skadan redan är skedd. Blir nog operation som läkaren sa. Hoppas inte..eller va fan! Bara smärtan går bort så blir jag nöjd.

I dag e det fredags städning på schemat, sen gym och sen mysfredag...med te, protetinshake och...te =)
I morgon är det julmarknad i trädgårdsföreningen, det ska vi gå på. Det ska bli mysigt. Hoppas det kommer lite mer snö.

Min jacka har inte kommit ännu, men jag får väl ta många stickade tröjor istället...LOVLEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0