Underbart!

I går ringde bitr enhetschefen på mitt nya jobb. Jag fick mitt första schema och de förlängde vikariatet till 31 oktober istället för 31 augusti.....yyyeeeyyh =D
Det ska bli så kul!!!!!!!

Helgen var bra. Träningen gick super. I söndags cyklade jag 26,7 km på 1 timme. Max hastighet var på 49 km/timmen. DAMN vad mina lår värkte men fan vad gött det kändes.
Mannen har blivit riktig shape:ad, sa till honom att han inte bara är biff numera utan biff biff. Då sa han: Då är du lövbiff! HA HA HA =D

Torsdag denna vecka blir det shopping, and lot´s of it, neee bara det som behövs. Fredag får vi främmande som stannar hela helgen. Jag skulle egentligen åkt till Eskilstuna på fredag men det går inte tyvärr. Vi åker en snabbis på söndag och kollar till morsans blommor och hämtar biobiljetterna vi fick av henne.
Kanske blir det en tur till mormor. Hon hade visst ramlat och åkt in till sjukan. Stackarn....hon har varit med om det mesta, hjärnblödning, stroke, hjärtsvikt, hjärtinfarkt, reumatism och har en axel som saknar brosk och hon gnäller inte. Hon bara är. Värsta stålmormorn =)

I dag blir det inte många knop...jo gymmet senare. Värsta stormen ute, men guuud så mysigt det är. GILLART!!

Krambanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0