Hard work pay´s up!

Jag höll på att svimma igår....ungefär =P. I flera veckor har jag stört mig på att det inte syns att jag tränat. Jag har ju sett på min make att det gett resultat och han har sagt detsamma om mig, men vi båda har varit skeptiska när det gäller oss själva.
Men jävlar i havet vad jag måste ändra mig på den punkten. Jag stod och flexade mina abs (jag är INTE fåfäng) innan duschen igår...and get this JAG HAR ETT 6-PACK!!! Jag bara skrek KOLLLAAAAAA till min make. Jag trodde knappt min ögon.
Brukar inte skryta heller men nu gör jag fan det. Jag är så jävla nöjd! Jag är inte klar ännu, har väl lite svarvning kvar för den nedre delen är inte lika tydlig som den övre men nu vet jag att allt mitt slit gör nytta och jag förtjänar det. WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO =D.

I morgon blir det kankse java med miss slimfit igen. Fredag drar jag till mamma. Hon åker till Australien på måndag och hon vill berätta hur jag ska kapa djungeln...jag menar ta hand om hennes bebisar ha ha =).

Lördag blir det fest. Min "äldsta" vän fyller 60 år men my god hon ser ut som 45. Hon är alltid glad och har som tur är fått behålla sin hälsa. Gnäller aldrig. Det är underbart!

Neehepp, tvättstugan väntar!

C U

Min vy av en underbar morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0