I went to the doctor en guess what he told me....

He said girl you better.....nää skämt åsido. Jag har käppen, strumpbyxorna och katter. Nu fattas bara klumpskorna.
Har haft problem med mina fötter, senorna framförallt så jag har fått använda ilägg i mina skor, till vardags och vid träning.
Nu har jag fått en stor knöl på ena tån som gör så jävla ont. Varje steg smärtar. Idag fick jag veta att det kan vara ARTROS!! Men hallå!!!! Det trodde jag bara gamla gubbar fick. Nu är det för tidigt att se på röntgen så jag får beställa specialilägg och vänta och se. Operation kan bli aktuellt i framtiden. Man blir lite lätt förvirrad, är jag gammal eller???

Nääääää bara en jäklarns massa otur. Jajja, får väl ta detta med ro..så gott det går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0