Jag föll....för frestelsen :(

Morgonen började bra, kände mig stark och glad. Studsade iväg till Carola. Det var riktigt mysigt att få sitta i soffan och prata. Framförallt med någon annan än katterna för ett tag. Har faktiskt saknat våra fikastunder. Man hinner inte lika mycket längre.

När jag kom hem fick jag huvudvärk...PANG! Jag låg som en vante på soffan, drack en massa vatten och åt lunch, då gick det över.........för att komma tillbaka en timme senare :S
Blev på uruselt humör och somnade. Men när jag vaknade var det likadant. Trodde att jag skulle behöva skjuta på träningen, men så blev det inte.
SJUKT mycket folk igår, man fick hatta runt bland alla maskiner. Det visade sig bli det jobbigaste jag gjort på länge. Jag svettades som en gris och trodde att jag skulle dö av smärta.

Såg förresten ett inslag på TV4 om 3 tjejer som skulle gå ner i vikt med 3 olika metoder inkl. dieter. Brottaren Martin Lidberg var coach åt en av tjejerna och hon fick gå på ett gym där man körde stenhårt i 5 min på varje station. En röst i högtalaren sa när de skulle byta station.
Så var det nog igår fast det var gud som skrek BYT! Ha ha nää men det kändes så.

Rullade ut från gymmet ( i mina nya ergonomiska skor) och när jag kom hem så föll jag för frestelsen. Jag åt glass!! FYYYYY PÅ MIG! Men jag kunde inte stå emot denna ljuvlig glass. En av mina favoriter Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake. Mmmmmmmm devine, lovly and perfect =D

Får sota för det idag, för magen pallar inte sånt. Men jag ska leva på den smaken länge och ja...komma över irritationen att jag fuskade. Jag är bara människa :)

Absoluta favoriten, med mest kalorier såklart!


Denna dansade på mina smaklökar :)

Delad tredjeplats går till dessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0