Middag i kväll!

Tjoho!

Ikväll ska jag träffa mina gamla arbetskamrater från NK. Restaurang Afrodite blir det. Vi ska fira att Bettan har gift sig. Jag har inte sett dem på ett tag, har inte orkat svara på samma frågor som man får. Kanske låter elakt men va fan, jag måste tänka mer på mig själv. Så är det! Blir lite klurigt med maten, men det löser sig nog.

I går körde jag ut från parkeringshuset och körde hela vägen till gymmet. Fy fan vad stressig det blev. Så mycket saker att hålla reda på. Jag tyckte jag irrade som en yr fluga på vägen. Men fram kom vi och handledaren tyckte att det var riktigt bra för att vara första gången i riktiga trafiken =).

Man blir dock lite irriterad på alla dumma människor som bara MÅSTE köra om för att det står övningskör. Jag körde 70, men det är alltid någon som suckar och tycker att man kör sakta. ALLA ÖVNINGSKÖRARE KÖR INTE SAKTA. Jajja, hade inte skylten varit där hade det inte vart så tror jag. Jag behöll mitt lugn i alla fall. 

Hårt pass på gymmet fick mig att ramla av cykeln. Ha ha...nää fastnade med min klump-fot i bygeln. Jag stod där och ryckte ett bra tag =D.

I morgon ska jag på fika hos Miss slimfit (Carola). Det var så längesen att jag knappt kommer ihåg hur hon ser ut ha ha. Nej hon har tränat hårt och gått ner mycket i vikt. Duktig som fan är hon. Men ger man sig fan på´t så kan alla.

Nej nu blir det tvättstugan, sen måste jag kolla kvällens outfit (vad det nu blir)!

Fridens!

Min drömbil =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0