Nu händer det grejer!

Jag har sökt ett X antal kurser för att få bredare kunskap inom administration. Jajjebrajje, efter det kommer jag nog kunna jobba som vårdadministratör också. Känns skönt att få något attt göra för det finns fan inga jobb att söka!! Jag har ringt runt till en massa ställen men alla har redan vikarier också...faan. Jajja nu gör jag det här så får vi se.

På lördag ska vi på 50-års fest. Min morbrors fru har öppet hus så vi ska sova hos min mamma. Kommr bli svårt med maten, har ingen aning om vad som bjuds. Jag kan ju äta det jag får men det största problemet är nog om de blandar kött och icke laktosfritt. Jajja vatten går också bra att leva på =D En kväll i alla fall.

Ohhh, läste på min kompis Carolas blogg om att hon opererat bort en leverfläck. Hon beskev i detalj hur det lät när de klippte bort den...huuuuaa fy faan. Nu kom minnesbilderna och ljuden tillbaka när jag opererade bort min. Men bra att det kan ta bort skiten =).

Märks att det börjar bli kallt nu. När man öppnar balkongen här hemma springer katterna runt som om de har senap i röven ha ha ha.

Svinkallt =)


Jag har beställt en höstjacka, men det dröjer innan den kommer. Tokasnygg är den!


Meningslös information: Fan vad äckligt det är med järntillskott i brustablettform. Lägg till svartvinbärssmak och jag nästan pjukar blääää!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym



=)

2010-09-30 @ 15:39:08
Postat av: Carola

hehehehe de va nasty vill ja lova...snygg jacka, ja satsade oxå på grönt i år..grymt!!!

2010-10-03 @ 15:08:09
Postat av: Jojjo

Det förstår jag! Såg din jacka. Den var också snygg =)

2010-10-06 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0