När man minst anar!

I dag är det full rulle, städar som en tok. Badrummet från topp till tå, kylskåpet och sen frosta av frysen. Måste göra saker. Håller på att bli smått galen av att gå hemma. Jag har läst böcker, gått ut på promenader, gymmat m m. Är rätt trött på att göra det hela tiden. Känns inte som livskvalité.

Känns förresten som om det är något på gång, har nästan svimmat flera gånger :S för lite kolhydrater kanske, jag vet inte. eller för lite vatten kanske...näää en vuxen människa ska inte dricka mer än 2 liter per dag, mer om man har influensa och jag dricker tillräckligt..tror jag....äh fan jag vet inte.

Snart ska jag på 60-års kalas, det ska bli kul. En kompis till mig....ja en kompis =), har öppet hus och ska bjuda på mat och grejer. Oj, måste nog påminna henne om min mage som verkar innehas av en 92-åring ha ha ha.

Nu måste jag fortsätta, maken skulle sluta tidigare idag och jag måste hinna klart med alla bestyr!

Ciao!

P.s Jag blev helt chockad härom dagen. Min syster i Australien (vi har aldrig dragit jämt), sa något som hon aldrig någonsin sagt. Hon har enbart sagt fula och elaka saker till mig genom hela vår uppväxt. Men som en blixt från en klar himmel sa hon: Du är den vackraste i vår familj, både till utseendet och din personlighet. Sen kunde hon inte prata svenska länge och fortsatte på engelska. Youre eyes are to die for and you are more beatiful than Venus of god´s.
Jag ramlade av stolen och är fortfarande i chock, trodde jag aldrig. Men det var väldigt gulligt sagt. Tack syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0