Hallå där!!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Känns som om jag bara jobbar, gymmar, äter och sover. Hinner inte så mycket mer.

Jobbade min första natt solo i torsdags…weeeee! Det gick bra måste jag säga själv å arbetskamraterna höll med..även om jag hade vänt upp och ner på hela receptionen tills de kom ha ha =D

Jag trivs jättebra på jobbet och de verkar trivas med mig för en del har sagt att de vill att jag ska stanna kvar. Får väl se…ska ha p.o.u-samtal snart med chefen, så får jag väl berätta hur jag känner.

Syrran fyllde 40 i söndags, grattis grattis tanta! Snart fyller Moa gumman 2 år, tänk vad tiden går. Hon pratar massor nu, kallar mig för tomten när jag ringer he he.

I dag var jag hos Miss Slimfit, vi har inte setts på ett tag. Ny fräsig frilla har hon. Asball!! Ralle Balle var sjuk stackaren men var så gullig och klipp-och-klistrade en fin guld-glittrig grej till mig =)

Har beställt lite hårprodukter på nätet, som är SLS-fria och ekologiska. Så nu ska håret blir friskt och fluffigt (klipper snart av skiten). Har även nya och bra produkter till min känsliga och röda fejja med. Tack vare Jeeessicaaa på jobbet. Ska snart hem till henne för en mycket intressant kväll.

Neeheej, nu ska jag inta liggande position i soffan. Får sovmorgon heeela veckan. Jobbar 2 kvällar, 1 halvnatt och sen en natt…GÖTT MOS!

Puss på er!




Moa tyckte att jag var rolig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0