Humor eller inte??

Knäpp humor har jag alltid fått höra att jag har och det här är väl inte det värsta men det var bra kul!
Var på stan i lördags och då hittade mannen den här =D


Jag har bara druckit EN kopp kaffe idag!!

Nedan följer lite bilder jag lovat. Bättre sent än aldrig =)

Min fot op-dagen, fan vad groggy jag var


Borttagning av stygnen efter 3 veckor


Jag med min fula specialsko. Är på väg till Motala för att avsluta behandlingen efter 7 veckor.


Fick så fina blommor av mina arbetskamrater när jag kom tillbaka, de hade saknat mig =)


På kurs i Vadstena, partyt var på mitt rum =P


Nåt nytt till middan??


Bara älskar denna bild!!! Jag är smal och snygg i håret. Petter är tokglad. Kan inte bli bättre =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0