Humor i all ära =)

Jag har inte så mycket nytt att berätta just nu så jag tänkte fortsätta med med favoriämne HUMOR!!
Eftersom jag har lite kiss&bajshumor och alltid spelar pajas, tycker jag det mesta är kul. Kan även förvränga saker som kanske inte alls är så roliga. En av de saker som jag tycker är roligast är att läsa. Jag kan t ex inte gå förbi en busskur eller någon skylt av något slag, utan att läsa. Ibland har man tur och hittar något vansinnigt roligt =D


Inne på ICA Maxi har de en liten korvmoj (kan vi kalla det). Där stannade jag en dag och gapskrattatde.


Coop Extra, där är det läskigt!



Vampyrer gillar ju jag, var finns de? =)



Denna dikt fick jag av min bästa vän Malin, visst var den fin?!



Man får alltså INTE dricka vin när man är gravid!


Hittade denna bild när jag rensade på datorn. Det var jäkligt kul då..1997 och kul nu med.


Appropå korvmoj!!!! Var hemma hos Linda i går..nä förrgår...kl är 04:33 på morgonen nu....svammel svammel. I förrgår!
Där grillades det korv, eller hon hade en fin liten bordsbrasa som hon köpt på Cervera. Vi blev bjudna på korv och jag fick ju för mig att vi satt runt lägerelden och grillade korv =D Min plastgaffel överlevde inte grillningen . HA HA HA!!

Over and out...for now!!

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0