Jag har semester =)

Jajjebrajje! Två veckor har jag semseter. Har varit en del hos läkaren, är i den där jobbiga svängen igen med mycket blodprov, ul och medicin. Mår ganska kasst just nu. Nästan som influensa. Hade varit rätt jobbigt att jobba nu.
Annars har jag inte så mycket inplanerat och igår hade jag faktsikt riktigt tråkigt.

I dag däremot knallade jag på stan och hittade massa saker till julfesten. Provsminkade mig när jag kom hem. Blir inte riktigt som jag tänkt mig, men det blr nog bra med hela munderingen. Igår köpte jag en matta på Rusta som jag ska sy. JA EN MATTA; HA HA HA!! Nu hoppas jag att jag kan gå också.
GOD DAMN vad jag hittade snygga kläder...som jag kunde ha! Kunde nästan klämma på mig XS i byxor, helt otroligt. Stod dock i valet och kvalet om jag skulle köpa dessa magiska byxor som jag nu kollat in i flera månader. Gjorde jag ju inte.......Men jag hängde undan dem tills imorgon =D

På fredag ska jag vara hos läkaren TIO ÖVER SJU på morgonen, KUL DÅ!!!! :@ Sen ska jag hem till Linda och grejja en massa inför julfesten och senare...mycket senare ska jag till Hamlet och kolla in ett band. En kille.........man på jobbet som spelar i det. Det ska bli skitkul. Vet inte om de är bra eller inte =P


Det här köpte jag =)


Såååå snygga byxor


Svart funkar alltid!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

;-)

2012-05-01 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0