Nu har jag bestämt mig!

Jag är med i festkommitén på jobbet och planerar just nu inför julfesten vi ska ha den 1/12. Nu är det ju inte helt säkert att jag kan vara med men jag planerar för att jag är det. Troligtvis så blir det så =D

Igår bestämde jag mig för vad jag ska vara. Det kostar ju lite med utstyrsel så jag började med att titta på vad jag redan har. En hel del, men jag måste sy om och greja. Måste köpa: Vit mascara, vit kroppsfärg, glitter kajal, ögonskugga, glitterspray och en vit fjäderboa ha ha gissa vad jag ska vara för nåt!

Temat för julfesten är film så det är en skådis jag ska gå som, inte vilken som helst heller. I mitt huvud ser allt tåppen tåppen ut. Har beställt en lååååång blond peruk som jag ska greja till.
Den här skådis-utstyrseln passar ju mig bra (tänk snö och is), jag gillar ju vintern och har redan blivit kallad bitch på jobbet ;) ha ha ha.

See ya!!

Vad kan det vara??? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0