Livet är fortfarande orättvist, vem bestämmer det egentligen??

Det jag befarat såå länge har hänt nu. Igår var absolut ingen bra dag. Bara skit hela dan. Fick till och med fågelskit i handen.
Trodde att jag skulle kunna ta det bättre men nä..inte ouiktiit dö! Sov säkert 3 timmar i natt. Var rödstrimmig när jag vaknade..SNYGGT!

Samtidigt som jag är glad, för det är en glad nyhet...men inte för mig. För mig blir en ännu en slägga i nyllet.
Jag vet att ingen kan förstå, om man inte är där själv. Jag har nog blivit rätt bra på att ha ett "Pokerface", men i min ensamhet gråter jag och det känns som om jag har ett stort hål i hjärtat.

Nu måste jag ta mig igenom ytterligare en tuff dag!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0